سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فست فود

فست فود عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. غذایی است که از رستوران های فست فود تهیه می شود ساندویچ ، همبرگر ، چیز برگر و دیگر انواع برگرها ، ماهی و میگوی سوخاری ، هات‌داگ ، فیله? استیک گوشت یا مرغ ، سیب‌زمینی سرخ کرده ، مرغ سوخاری ، ناگت مرغ، انواع پیتزا و انواع سالاد در فهرست غذای رستوران‌های فست فود می باشد.در ادامه این مقاله به معرفی چند مورد از تجهیزات فست فود می پردازیم.

کانتر گرم

دستگاه کانتر گرم بهترین وسیله در فست فود ها و رستورانها می باشد. از این دستگاه برای گرم و تازه نگه داشتن غذا در فست فود ها استفاده می شود، این وسیله دارای دو مدل برقی و گازی می باشد ، خط کانتر گرم فست فود مناسب جهت سلف سرویس رستورانهای شما می باشد. که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می گردند. نوع کانتر کاملا بر اساس نیاز های خاص کیترینگ ها که معمولا نیاز به تامین غذای داغ برای مشتریان خود دارند آماده شده است.

تجهیزات فست فود

کانتر سرد

کانتر سرد سلف سرویس یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و فست فود می باشد که جهت خنک نگهداشتن غذا در ابعاد مختلف ساخته شده ، جهت خنک نگه داشتن انواع سالاد ها، نوشابه ها، ژله ها، سبزیجات و... درهنگام سرو در کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. کانتر های سرد در ابعاد مختلف برای تجهیز انواع آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

فر ساندویچی

داشتن یک فر اغذیه ساندویچی تاثیر زیادی در پویایی یک فست فود داراین دستگاه میتواند در گریل کردن و سرخ کردن مواد غذایی به شما کمک نماید. فست فود یکپارچه را برای انتخاب غذای مورد علاقه و سفارش آن بازتر می کند،می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت متناسب و یا حتی کمتر از خدمات دریافتیتان داشته باشید.

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل