سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی تهیه غذا

 

راه اندازی تهیه غذا از آن مشاغلی است که تقریبا همه افرادی که دستی در پخت‌ و پز دارند می‌توانند به راه‌اندازی چنین کسب‌ وکاری فکر کنند. برای راه اندازی چنین کاری نیاز به هیچ هنر و مدرکی نیست تنها شما با کمی هنر نمایی در آشپزی می توانید این فعالیت را انجام دهید راه اندازی تهیه غذا محدودیت سنی و جنسی ندارد و مخنص خانم ها نمی باشد شما با کمی سرمایه می توانید راه اندازی نمایید که این کار نیاز به وسایل اولیه مانند : دیگ خورشت ، دیگ برنج ، آبچکان ایستاده ، کابینت صنعتی ، اجاق گاز صنعتی و پوست کن صنعتی و … نیز دارد. که شما را در ادامه مطالب با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

 

آبچکان ایستاده

وجود یک آب‌چکان مناسب کنار سینک ظرف‌شویی آشپزخانه‌ی شما همواره مورد نیاز است؛آبچکان صنعتی در رستوران ها و فست فود ها جهت نگهداری از ظروف شسته شده استفاده می شود که با توجه به ابعاد مورد نظر شما ساخته می شود که جای لیوان ، بشقاب ،سینی و .. ظروف را به شما می دهد.

کابینت صنعتی

کابینت صنعتی یکی از تجهیزات پر کاربرد در آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ها و فست فود ها می باشد که به طور معمول در همه آشپزخانه های صنعتی پیدا می شود. کابینت صنعتی همانطور که اشاره شد از دو بخش زمینی و دیواری درست شده است ، در واقع از لحاظ کاربرد هردو مدل و یکسان می باشد ولی از لحاظ ابعاد و محل قرار گیری متفاوت هستند. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پوست کن صنعتی

پوست کن صنعتی جزء یکی از وسایل های اولیه برای راه اندازی تهیه غذا می باشد که شما با کمی هزینه باید آن را تهیه نمایید شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها دست دوم این دستگاه را خریداری نمایید این دستگاه برای پوست کندن در مدت زمان کم و با دقت بالا مورد استفاده قرار می گیرد که در پوست کندن مواد غذایی شما به خصوص سیب زمینی می تواند نقش بسیار پر رنگی را در رستوران های شما داشته باشد.

 

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل